FrontPage Express


Patrzysz na archiwalną wersję tematu "FrontPage Express" z forum pl.comp.os.ms-windows.win9x


DooMiniK - 12 Sie 2001, 12:25

Takie pytanie - skąd ja miałem FontPage Express ? ;-)
Pamiętam, że jest do czegoś dołączony - przeszukałem
instacyjną wersję IE .5.5, insalatora Windows - za cholerę
nie mogę sobie przypomnieć :|


Piotr Palusiński - 12 Sie 2001, 12:47

Użytkownik "DooMiniK

Takie pytanie - skąd ja miałem FontPage Express ? ;-)
Pamiętam, że jest do czegoś dołączony - przeszukałem
instacyjną wersję IE .5.5, insalatora Windows - za cholerę
nie mogę sobie przypomnieć :|



Witam,
FontPage Express byl dolaczony do wersji 5.0 w IE 5.5 Microsoft zaniechal
jego dolaczenia:(
Mozna go podrac z http://www.komputerswiat.pl
Pozdrawiam
Piotr


Przemysław Ryk - 12 Sie 2001, 21:02


FontPage Express byl dolaczony do wersji 5.0 w IE 5.5 Microsoft zaniechal
jego dolaczenia:(



I całe szczęście...


DooMiniK - 13 Sie 2001, 07:29

Użytkownik "DooMiniK
| Takie pytanie - skąd ja miałem FontPage Express ? ;-)
| Pamiętam, że jest do czegoś dołączony - przeszukałem
| instacyjną wersję IE .5.5, insalatora Windows - za cholerę
| nie mogę sobie przypomnieć :|
Witam,
FontPage Express byl dolaczony do wersji 5.0 w IE 5.5 Microsoft zaniechal
jego dolaczenia:(



Boże, Boże - czemu moja "ęteligęcja" nie wykroczyła poniżej IE 5.5 ;-)

Mozna go podrac z http://www.komputerswiat.pl



Na szczęście mam (praktycznie od pierwszego wydania z CD) wszystkie
płytki "CHIPa" ...
Swoją drogą - nie dało się zanistalować, bo 'widział' nowszą wersję.
Ponieważ nie chciało mi się za bardzo mieszać - skopiowałem zawartość Fpesetup.cab
do nowego katalogu - o dziwo działa i to bez instalacji ...

Jeszcze raz dziękuję



Piotr Palusiński - 13 Sie 2001, 12:15


| FontPage Express byl dolaczony do wersji 5.0 w IE 5.5 Microsoft
zaniechal
| jego dolaczenia:(

I całe szczęście...



Przemku a  mozna wiedziec co to za szczeście ...

Pozdrawiam
Piotr


Przemysław Ryk - 13 Sie 2001, 13:46


| I całe szczęście...
Przemku a  mozna wiedziec co to za szczeście ...



To weź sobie jakąkolwiek stronkę w FP Express. A potem popatrz, jaki w
kodzie jest burdel do kwadratu...


Piotr Palusiński - 13 Sie 2001, 14:23

Przemysław Ryk

| I całe szczęście...
| Przemku a  mozna wiedziec co to za szczeście ...

To weź sobie jakąkolwiek stronkę w FP Express. A potem popatrz, jaki w
kodzie jest burdel do kwadratu...



Ahaa o to Ci chodziło ,zgadazam się :)

Piotr


Mariusz - 13 Sie 2001, 19:33

Takie pytanie - skąd ja miałem FontPage Express ? ;-)



[ciach]

dodaj usuń programy/instalator systemu windows/narzędzia internetowe

pozdrawiam


Przemysław Ryk - 13 Sie 2001, 20:47


(ciach...)

Na szczęście mam (praktycznie od pierwszego wydania z CD) wszystkie
płytki "CHIPa" ...
Swoją drogą - nie dało się zanistalować, bo 'widział' nowszą wersję.
Ponieważ nie chciało mi się za bardzo mieszać - skopiowałem zawartość
Fpesetup.cab
do nowego katalogu - o dziwo działa i to bez instalacji ...



Pytanie kontrolne - po jasną cholerę Ci to? Ogólnie rzecz biorąc programy
Microsoftu wręcz lubię, ale co jak co - Front Page Express to naprawdę
szmelc jak jasna cholera...


DooMiniK - 14 Sie 2001, 13:12



| FontPage Express byl dolaczony do wersji 5.0 w IE 5.5 Microsoft zaniechal
| jego dolaczenia:(
I całe szczęście...



Cieszy mnie, że Ciebie to cieszy ;-)
Swoją drogą - w czym widziałeś problem ?
Nie chesz - nie używasz ...
Ja jako-tako znam html'a i piszę w edytorze tekstowym - ale
chciałem pokazać komuś FrontPage'a ...

DooMiniK - 14 Sie 2001, 17:20



(ciach...)
| Na szczęście mam (praktycznie od pierwszego wydania z CD) wszystkie
| płytki "CHIPa" ...
| Swoją drogą - nie dało się zanistalować, bo 'widział' nowszą wersję.
| Ponieważ nie chciało mi się za bardzo mieszać - skopiowałem zawartość
Fpesetup.cab
| do nowego katalogu - o dziwo działa i to bez instalacji ...
Pytanie kontrolne - po jasną cholerę Ci to? Ogólnie rzecz biorąc programy
Microsoftu wręcz lubię, ale co jak co - Front Page Express to naprawdę
szmelc jak jasna cholera...



Odpowiedź kontrolna - ja znam html'a (uczyłem go się dwa lata), ale
chciałem komuś pokazać (nie każdy musi uczyć się programować ...).
Po to powstały takie programy (i proszę - nie polecaj mi innych, bo sporo
oprogramowania widziałem).

DooMiniK - 14 Sie 2001, 17:20

Przemysław Ryk
| I całe szczęście...
| Przemku a  mozna wiedziec co to za szczeście ...

| To weź sobie jakąkolwiek stronkę w FP Express. A potem popatrz, jaki w
| kodzie jest burdel do kwadratu...
Ahaa o to Ci chodziło ,zgadazam się :)



Dla wersji Offline też ma to tak duże znaczenie ?
"Burdel" powoduje ogromne zwiększenie się kodu (co w przyp.
offline nie ma znaczenia a szybkość ładowania nie zwiększa się tak bardzo ...


DooMiniK - 14 Sie 2001, 17:20

| Takie pytanie - skąd ja miałem FontPage Express ? ;-)
[ciach]
dodaj usuń programy/instalator systemu windows/narzędzia internetowe



Jak widać - poradziłem sobie ...
Swoją drogą - nie było tam tego ;-)


Przemysław Ryk - 14 Sie 2001, 19:23


Dla wersji Offline też ma to tak duże znaczenie ?
"Burdel" powoduje ogromne zwiększenie się kodu (co w przyp.
offline nie ma znaczenia a szybkość ładowania nie zwiększa się tak bardzo



...

Dla wersji off-line oczywiście objętość nie ma aż takiego znaczenia.
Bardziej chodzi tu o ten bajzel z innego względu. Ot przykładowo -
podesłałbyś mi tę wersję off-line do obejrzenia. A ja bym zapłakał rzewnymi
łzami, bo u mnie Opera jest domyślną przeglądarką. :)


Przemysław Ryk - 14 Sie 2001, 19:23


Cieszy mnie, że Ciebie to cieszy ;-)



:)

Swoją drogą - w czym widziałeś problem ?
Nie chesz - nie używasz ...



Ale skubaniec na dysku mi leży... :)

Ja jako-tako znam html'a i piszę w edytorze tekstowym - ale
chciałem pokazać komuś FrontPage'a ...



Nie pokazuj - zrobisz komuś krzywdę. Poważnie... :)


Przemysław Ryk - 14 Sie 2001, 19:23


Odpowiedź kontrolna - ja znam html'a (uczyłem go się dwa lata), ale
chciałem komuś pokazać (nie każdy musi uczyć się programować ...).



Pisanie w HTML'u aż takim programowaniem nie jest... :)

Po to powstały takie programy (i proszę - nie polecaj mi innych, bo sporo
oprogramowania widziałem).



Wiesz - tu nie chodzi o jakieś inne oprogramowanie. Ale IMVHO - po co
pokazywać komuś coś, co jest po prostu niedopracowane? Po co kogoś uczyć
złych nawyków?


Krzysztof Ferenc - 14 Sie 2001, 19:35


Dla wersji off-line oczywiście objętość nie ma aż takiego znaczenia.
Bardziej chodzi tu o ten bajzel z innego względu. Ot przykładowo -
podesłałbyś mi tę wersję off-line do obejrzenia. A ja bym zapłakał
rzewnymi
łzami, bo u mnie Opera jest domyślną przeglądarką. :)



Bo ty ogólnie dziwny jeste :))


Ryszard Drąg - 15 Sie 2001, 08:35

Witam!

Proszę o pomoc. Kolega jest posiadaczem komputera  z płytą K7T Turbo MS-6330
ze zintegrowanym dźwiękiem. Jego syn przeglądając CDROM  instalacyjny ze
sterownikami do płyty głównej kliknął w coś w co nie powinien. I stało się.
Komputer uruchomił się ponownie w rozdzielczości VGA i bez dźwięku. Menedżer
urządzeń nie pokazywał karty grafiki GForce. Z płytki instalacyjnej do karty
graficznej zainstalowałem sterownik i grafika jest OK!. Niestety problem
jest z dźwiękiem. W menedżerze urządzeń widać kartę a dźwięku nie ma.
Próbowałem ją odinstalować. Po włożeniu płytki instalacyjnej i kliknięciu
VIA AC97 PCI Sound Drivers dostaję taki komunikat:

"VIA AC97 Audio Chipset is not enabled on this system! Please enable it
first on the BIOS then run this setup again"

W BIOS-ie nic nie było ruszane. Ustawienia są takie jak w instrukcji do
płyty głównej. Nie pamiętam już dokładnie jak ale udało mi się jednak
zainstalować drajwery. Niby jest wszystko w porzadku. Nie ma konfliktów,
urządzenie jest włączone i działa ale dźwięku dalej nie ma. Po klknięciu na
mp3 WinAMP wyświetla taki komunikat: "MMSYSTEM032 Określony format nie może
być przetłumaczony ani obsługiwany. Zastosuj funkcję Zdolności w celu
przejrzenia obsługiwanych formatów". Wszelkie opcje do ustawiania dźwięku są
również nie aktywne

Duron600MHz/128MB/20GB/RivaTNT2_32MB


pawel - 15 Sie 2001, 09:26


jest z dźwiękiem. W menedżerze urządzeń widać kartę a dźwięku nie ma.
Próbowałem ją odinstalować. Po włożeniu płytki instalacyjnej i kliknięciu
VIA AC97 PCI Sound Drivers dostaję taki komunikat:



prwdopodobnie wsadzil zle stery do dzwieku, wywal to z men. urzadzen i
reboot, win. powinien znalezc co trzeba. Jezeli bedzie to samo to jest
setup do dzwieku ac97, jak nic nie znajdzie to zainstaluje co trzeba,
jezeli znajdzie stare to spyta czy moze najpierw odinstalowac stare.


Przemysław Ryk - 15 Sie 2001, 10:43


Bo ty ogólnie dziwny jeste :))



A żebyś wiedział... nawet chodzę tyłem do przodu... ;)


DooMiniK - 16 Sie 2001, 04:04



| Dla wersji Offline też ma to tak duże znaczenie ?
| "Burdel" powoduje ogromne zwiększenie się kodu (co w przyp.
| offline nie ma znaczenia a szybkość ładowania nie zwiększa się tak bardzo
Dla wersji off-line oczywiście objętość nie ma aż takiego znaczenia.
Bardziej chodzi tu o ten bajzel z innego względu. Ot przykładowo -
podesłałbyś mi tę wersję off-line do obejrzenia. A ja bym zapłakał rzewnymi
łzami, bo u mnie Opera jest domyślną przeglądarką. :)



Jeżeli w firmie standardowo korzysta się z IE - to nawet nie ma
o czym mówić - user, który wrzuca na Swój komputer inne oprogramowanie
to zły user a nawet użyszkodnik :|

DooMiniK - 16 Sie 2001, 04:04



| Odpowiedź kontrolna - ja znam html'a (uczyłem go się dwa lata), ale
| chciałem komuś pokazać (nie każdy musi uczyć się programować ...).
Pisanie w HTML'u aż takim programowaniem nie jest... :)



Co by nie było- jest to programowanie :)

| Po to powstały takie programy (i proszę - nie polecaj mi innych, bo sporo
| oprogramowania widziałem).
Wiesz - tu nie chodzi o jakieś inne oprogramowanie. Ale IMVHO - po co
pokazywać komuś coś, co jest po prostu niedopracowane? Po co kogoś uczyć
złych nawyków?



A po co dziecko będę uczył, co ma za sens 'czysty' kod ?
Nie tędy droga - można zniechęcić ...


Przemysław Ryk - 16 Sie 2001, 07:34


Jeżeli w firmie standardowo korzysta się z IE - to nawet nie ma
o czym mówić - user, który wrzuca na Swój komputer inne oprogramowanie
to zły user a nawet użyszkodnik :|



Tia... Użyszkodnik... Bo ściąga admina z pozycji guru na ziemię, wytykając
mu błędy, które ten admin robi we FrontPejczu... :D


Przemysław Ryk - 16 Sie 2001, 07:34


Co by nie było- jest to programowanie :)



Skoro się aż tak upierasz... :)

A po co dziecko będę uczył, co ma za sens 'czysty' kod ?
Nie tędy droga - można zniechęcić ...



O momencik... Nie chodzi mi o przypierdaczanie się o każdy cudzysłów. Ale to
co wyprawia FrontPejcz woła o pomstę... Pokaż mu FP 2000, ewentualnie któryś
z darmowych edytorów, wrzuć w łapę kurs Pawła Wimmera - da to lepsze
rezultaty. Uwierz mi... :)


personal - 17 Sie 2001, 01:04

Możliwości może być sporo.
Może w panelu sterowania multimedia preferowane urządzenie,
zaznaczyć odpowiednie. Ewentualnie otwórz jakieś okno z plikami mp3,
przełącz widok na szczegółowy i sprawdź jaki jest wpis w kolumnie typ,
jeśli inny niż "winamp media file" to może tu jest przyczyna.
Albo w panelu sterowania menadzer urządzeń karta AC'97 właściwości
sterownik zmień sterownik wyświetl listę znanych sterowników



jeśli nie ma wyboru to :
pokaż wszystkie urządzenia i zaznacz odpowiednie
Powodzenia
Pozdrawiam
DooMiniK - 30 Sie 2001, 05:39



| Jeżeli w firmie standardowo korzysta się z IE - to nawet nie ma
| o czym mówić - user, który wrzuca na Swój komputer inne oprogramowanie
| to zły user a nawet użyszkodnik :|
Tia... Użyszkodnik... Bo ściąga admina z pozycji guru na ziemię, wytykając
mu błędy, które ten admin robi we FrontPejczu... :D



Taki user musi zmieniać hasło co dwa dni i min. 20 znaków ;-)

Przemysław Ryk - 30 Sie 2001, 08:27


| Tia... Użyszkodnik... Bo ściąga admina z pozycji guru na ziemię,
wytykając
| mu błędy, które ten admin robi we FrontPejczu... :D
Taki user musi zmieniać hasło co dwa dni i min. 20 znaków ;-)



A kompa trzymać w szafie pancernej... ;)


Jak odzyskac emaile z *.dbx'ow Outlook'a Express'a 6?
Gdzie wiadomosci i ksiazka adresowa Outlooka i Outlook Express?
Outlook 2000 vs Outlook Express 5 a grupy dyskusyjne
  • samsung samsung e330
  • skunik
  • pocztowki na swieta ruchome
  • ochotniczy;legion;wloski
  • park;narodowy;abruzzo
  • Archiwum tematów z for internetowych | Index